Mirkļu apātija
Noteikti dzīves momenti
kā zibens atblāzma ūdenskrituma sirdī.
Dzīves mirkļi, sekunžu simtdaļas, noteiktā brīdī izdzīvotais,
pārdzīvotais, ir tas, kas noguļas atmiņas arhīvā un saglabājas nākotnes
perspektīvās. Šie savdabīgie iespaidi
iespējams ir unikāli un neatkārtojami dzīves variējošās krustcelēs. Mēs izdzīvojam katru mūsu būtības sprīdi un
katru reizi mēs to varam izjust citā emociju plaknē, citādākā gaisa molekulu
spraigumā. Pēc Konstantīna Staņislavska
metodes, galvenā aktiera izpausme uz skatuves ir izdzīvošana, nevis atrādīšana,
respektīvi, savu lomu jāizdzīvo visā tās lielumā, nežēlojot atdeves grūdienus,
nebaidoties pievienotās vērtības unikalitātes stiprumu. Unikalitāte – mākslinieka devas impulsi oriģinālā
„iepakojumā”. Tā ir mākslinieka iekšējā
gara „izelpa” darba pulsācijas ritmos.
„Tikai individualitāte ir augli nesošais un radošais sākums,” teicis L.
Feierbahs. Tas ir sākums autora
„rokraksta” izveidei, sākums jauna šedevra radīšanas maratonam. Individuālā mākslinieka garša strāvo cauri
ikvienam tā darbam, parādot autora uzskatus, vērtības, novērojumus un
svarīgākos aspektus no pieredzes bagāžas.
Šīs
bagāžas rāvējslēdzējs ne vienmēr sevī var ietvert oriģinālu darbu
radīšanu. Citreiz iedvesmas spārni (arī
ģeniāliem cilvēkiem) noplok skābo nokrišņu dēļ.
Tukšums. Bezspēcība. Neticība sev.
Iekšējo dēmonu cīņa. Reālās
pasaules eksistenciālisms var novest pie dzīves baudu mazināšanas faktora. Rodas atkārtošanās ikvienā dzīves spertā
solī, darbībā, runā. Variācijas par tēmu
aizslīd bezmērķīgā sevis pierādīšanas funkcijā.
Neziņa. Samulsums. Iekšējā gara vārtu atslēga var sarūsēt tumšā
pavēnī. Individualitātes zudums krīt,
bet sevis meklēšana nebeidzas, nē!
![]() |
http://chestofbooks.com/home-improvement/repairs/Concrete-Work/Form-Details-And-Practical-Designs-Part-3-Part-2.html |
Artūrs M_
Komentāri
Ierakstīt komentāru